Waarom zijn er geen vaste openingstijden?
We zijn sterk afhankelijk van het weer. Ons terras is groot, terwijl de binnenruimte (veel te) klein is. Wanneer het minder mooi weer is, biedt onze binnenruimte onvoldoende zitplaatsen om rendabel te kunnen draaien. Daarom besluiten we soms bij onverwacht slecht weer, op het laatst toch dicht te blijven. Ook wanneer het maar 1 dag mooi weer is, en het de volgende dag gaat regenen of hard waaien, gaan we voor die ene dag niet open. Omdat alles uit eigen keuken komt, is het onmogelijk om hier op in te springen.
Waarom alleen met pin betalen?
Het storten van contant geld bij een bank is in deze omgeving heel erg lastig, bijna onmogelijk zelfs. Vanwege veiligheid willen we geen cash geld thuis bewaren. (We hebben een aantal jaar geleden te maken gehad met een inbraak, geloof me, dat is afschuwelijk)
Waarom zijn sommige delen van de tuin niet toegankelijk?
Het terras maakt deel uit van onze tuin, het gebied rond onze woning houden we privé. Aan ons perceel grenst de tuin van mijn schoonouders, dat deel is uiteraard ook niet toegankelijk. Dit geldt ook voor de steiger bij het terras. Deze “hangt” boven de nevengeul, de afstand naar beneden is ca. 7 meter (afhankelijk van de waterstand) Dit is met name voor kinderen levensgevaarlijk. Gelukkig is het terras voor onze gasten zeer ruim bemeten!
Waarom verkopen jullie geen cadeaubonnen?
We vinden dat een cadeaubon ten alle tijden ingeleverd moet kunnen worden, dit is met onze beperkte openingstijden niet het geval.
Is het mogelijk rekening te houden met voedselallergieën?
Nee, we kunnen wel aangeven wat precies de ingrediënten zijn van de gerechten, omdat we alles zelf maken. Ook dressings, toppings, spreads bereiden we zelf. Hierdoor hopen we dat je toch een keuze kunt maken van onze menukaart. Onze keuken is echter te klein om (bijv) kruisbesmettingen te voorkomen. We proberen wel zoveel mogelijk rekening te houden met dieetwensen. Zo zijn al onze bereidingen met koemelk te vervangen door havermelk en bieden we vegetarische gerechten.
Kunnen we reserveren?
Reserveren is niet mogelijk. We hebben meestal voldoende zitplaatsen. Bij heel mooi weer kan het wel erg druk zijn, maar het duurt hooguit een minuut of 15 voordat weer ergens een plekje vrijkomt.
Moeten de Sup-boards wel gereserveerd worden?
Wil je met een groep komen suppen, dan is het wel aan te raden om te reserveren, in andere gevallen zijn er vrijwel altijd Sup-boards beschikbaar. We hebben 6 Sups ter beschikking.
Waarom verzorgen jullie geen High-tea’s, events of andere feesten en partijen?
High-tea’s hebben we altijd gedaan, maar is vanwege de arbeidsintensieve bereiding van alle gerechtjes niet meer haalbaar. Feesten en partijen doen we nooit, in de avond zijn we altijd gesloten. Er moeten namelijk ook weer taarten gebakken worden voor de volgende dag en de schoonmaak vergt ook veel tijd. We zijn echt een kleinschalig (dag)horecabedrijf.
Waarom is het niet mogelijk een lunchgerecht van de kaart te bestellen wanneer we met met meer dan 4 personen zijn?
Onze keuken is erg klein. Vrijwel alle lunchgerechten worden warm uitgeserveerd. Dat lukt helaas niet op hetzelfde moment bij meer dan 4 personen. We bieden voor groepen tot 18 pers. wel de mogelijkheid aan om te reserveren voor een lunch-arrangement https://www.riverlounge.nl/wat-bieden-wij/
Heb je een andere vraag of feedback? Mail ons gerust!